REBLOG IF YOU CAN RAP SUPER BASS

Skoldagen idag gick supersnabbt, det var nåt problem mellan vår klass och paralellklassen så en hel timme gick till att alla fösökte reda ut problemet. Jag har ingen aning vad det egentligen handlade om. Efter skolan gick vi hem och äta och ganska snart efter det kom flickorna här förbi och så cyklade vi till platsen där vi sku ha PE. Jag vet inte varför men vi hade ingen timme.
Vi kom snabbt här via så jag kunde byta kläder och sen for vi till Charlines hus. Hon var inte hemma så vi ringde till Martin, (a mi me gustaaaaaaa!!!) hennes hostbror. Han var som utbyteselev i usa och kan flytande engelska. Nåjoo han sa var hon var så vi cykla dit.
Vi tog med henne till la plaza och så satt vi alla där och Flor och Tati hämta mate. Vi drack mate och pratade osv, jag förstod till och med lite! Efter en stund for jag, Charline, Flor, Tati, Janet, Lucia, Solange till Solanges hus och där drack vi mate och tittade på bilder. Var superroligt att lära känna dom!
Jag kom hem och märkte att ingen var hemma så jag slapp int in för jag har ingen nyckel. Jag sku nog få en nyckel men dom vet inte var deras extranyckel är... Jag ringde Fede och han var hos Miguel så jag for dit.
Jag kom just hem från Agos och klockan 10 kommer Mary&Rodolfo hem och så vi äter middag sen.
Tills dess ska jag titta på Heroes och äta lite Fazers blå. Är sjuukt hungrig!
Jag tog massor bilder idag men de tar så länge att ladda upp dom så jag gör det imorgon.
btw. Jag har 120 recently added friends på fb.....

Kommentarer
Postat av: Sonja

120?????? är de helt galna där? :D

2011-08-27 @ 15:31:19
Postat av: JENNY

hhahahaha 120....wow shit

2011-08-27 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0