PE

Hola! Kom just hem från skolan, det var roligt idag. På en av timmarna förstod jag lite och klassandan var på nåt sätt ba jättebra idag. Vår klass e ganska liten, 7 flickor och typ 10 pojkar. Snart ska vi äta lunch och klockan 2 kommer Agos och Steff här förbi och så far vi alla tillsammans till PE. PE=physical education, alltså vi har jumppa. Ingen aning vad vi kommer att göra. Jag har inte tagit så mycke foton ännu för jag har int vågat ta med min kamera men jag tar massor bilder på det här stället i nåt skede (snart!).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaaa! okeej va de sån som momi visa ti oss då när vi var hos henne och äta på vintern? :P Okej du måst ta en bils a.s.a.p. väntar me iver att se den hihi! :) pusspuss miss u<3

2011-08-25 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0