Packa Alexias kappsäck

Hola! Håller på och packar just nu som de flesta säkert förstod av rubriken. Det är inget lätt jobb kan jag säga :D. Så mycket man måste komma ihåg osv. En svår sak är ju också att lämna största delen av sina kläder hem, hade gallrat bort massor kläder och satt de som jag verkligen måste ha med i en hög men när jag räknade så var där 25 skjortor.... Så måste ännu därifrån ta bort en och annan skjorta...
Lyssnar samtidigt på musik på högsta volym så det hjälper ju förstås packandet. Mycket roligare att stå och dansa och sjunga medan man packar än att bara stå stilla och va tyst.
Ska snart dra mej in till stan och gå och köpa lite Finland krimskrams att ta med mej. Sen kommer Sonja med mej hem för att checka om jag kan packa rätt och för att ta farväl av mej. Sku vara helt kiva med en solig sista dag men näe i Finland är det regnigt och grått. Kommer nog inte vara så hemskt fel att sitta där i värmen när alla andra fryser ihjäl sig här i mörkret... Hehe
Ha det bra! Adios!
KAOS
Lite (nästan spansk!) musik  måste man ju lyssna på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0