I'm a heartbreaker

Morjensta vaan! Igår gick vi först till Lucas middag där vi åt och drack gott, så härja vi där lite. Sen efter massor fotograferande gick vi till ett cafe. Där talade vi om allt möjligt och jag fick höra en och annan secret och blev så glad så. Nångång typ 2-tiden for vi till disco och dansa. Vi hade helt sjuukt kul! Tydligen visste DJ:n också att Alexia va inda house fö i ett skede så tycker jag att jag hör mitt namn och sen håller DJ:n på och talar någå om mej. Hah. Tog massor bilder men de är inte riktigt bloggmaterial så jag försöker nu pånytt ladda upp bilderna som jag tog i veckan. Det hände så massorigår att jag inte orkar skriva allt men sen nångång halv 7 tiden börja vi gå hemåt och jag säger ba att det är så tur att jag inte behöver gå ensam hem för genast när vi kom ut från disco så ropar alla pojkar man går förbi efter en "hey rubia" (blondi) eller "hey finlandia" hahaha. Sov 4 timmar inatt för vi for nångång 13 tiden till Fedes brors hus och fira hans födis. Efter en tid gick vi till la plaza och hänga en tid med Solange och Flor och sen kom vi hem. Nu ska jag ta en powernap och sen i nåt skede blir det middag. Imorgon skola men nån lärare är sjuk så vi börjar en timme senare, tur!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

När går du rikit i skola du va o baila på en söndag eller? o vems hjärta har du nu igen krossa :D kivoga hemligheter du fick höra ;) kanske de va Conrados :D:D

2011-08-29 @ 19:58:23
Postat av: mamma

Secrets are ment for moms...

2011-08-30 @ 10:28:29
Postat av: mamma

If you tell me I will tell you....

2011-08-30 @ 10:28:59
Postat av: vallo<3

i totally wanna know those secrets tooo! vi måst chatta nån dag! pusi<3

2011-08-30 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0