Disco

Hola! Vi kom just hem från en restaurang där vi var och åt lunch. Hittils har all mat varit supergod. Vi ska just åka iväg till nån Rotary juttu där vi kommer att göra choklad om jag har förstått rätt. Där kommer jag också att träffa min nån kontaktperson. Blev inte hemskt många timmar sovet inatt, 5 timmar... Vi kom hem halv sju på morgonen.
Skriver mer om discot osv när vi kommer hem för vi ska nu åka. Idag är det "El dia los chicos" här, alltså barnens dag.  Är som sagt supertrött men är så jätteglad för det var nog sjukt roligt igår och mänskorna här är så juvliga. Fast jag inte förstår så mycke ännu så hade vi jätteroligt och skrattade massor. Jeejee. Adios!
Sonja: tack för kommentarerna ♥ mycket roligare att blogga om nån kommenterar/svarar. Jaa jag har inte en blekaste aning vad jag sku ha gjort utan din hjälp. Te quiero♥ O joo åtminstone hittils så verkar dom helt jättetrevliga och vänliga.

Kommentarer
Postat av: Vallo

Hej alexia älskade! ha nu läst igenom allt ja har missat som du skrivit i din argentina blogg! :) va e liksom tidsskillnaden i argentina och finland? om vi sejjer att klockan sku vara 13.00 här så va e den då i argentina, lite sådär att man vet när man kan höra av sej o skyppa och sånt :> Puss saknar dej ren helt massor!<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-08-21 @ 20:52:59
URL: http://vallo.blogg.se/
Postat av: Sonja

Varsågod min gulle <3 Din blogg är sjukt rolig :D Helt jätte kiva o läsa blir bara helt sjukt avundsjuk på dig! :) O lycka till med din första skoldag :)

2011-08-22 @ 10:26:32
Postat av: Pappa Bena

Hola chica,



Roligt att läsa hur väl allt kommit igång.

Jag skall skaffa dator med hygglig kamera hem, så att vi (Celinn & Lucce) kan skypa därifrån.



Här är fortfarande varmt och nästan somrigt, lite börjar hösten göra antåg.



Tänkte att jag skulle sätta in lite pengar åt dig varje månad för "running expenses", så skicka ditt Nordea konto nr. Skicka också snail mial asdressen.



Ha de bra

OOOXXX

Pappa

2011-08-22 @ 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0