cumpleaños de Tatiana

Hej! Idag är det Tatianas födelsedag så vi ska fira henne. 4-tiden kommer några av flickorna här via och sen går vi och hämtar Charline och sen går vi alla till Tatiana. Det blir tårta och firande. Blir intressant att se hur man firar nåns födelsedag här. Sku sätta bilder men för tillfället går det inte, vet inte vad problemet är. Försöker snart igen. Jag känner mej lite sjuk och påväg att bli förkyld. Hoppas verkligen att jag inte blir det! Vet inte hur länge vi blir hos Tatiana när vi går dit ren 4 men om vi inte är så länge så kommer jag nog bara hem och vilar efter det istället för att fara nånstans. Jag vill verkligen inte bli sjuk inför imorgon när det ordnas "international party" som välkomstfest för Charline och mej. Jag tror att det är också för Eduardo(utbyteselev från Mexico) men eftersom han inte går i samma skola som mej så har vi inte sett honom.
Nu ska vi äta lunch. Ha det bra! pussss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag är också flunssi :(

2011-08-27 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0