Comer

Hejsan! Vi åt just lunch. Vi åt kött med potatis och sallad. Nammm så god mat det har varit hittils! Till efterrätt åt vi frukt och dulche con leche som är som nutella men mer som toffe. Som tur för nutella är äckligt. Det var gott men sött. Att sätta lite sånt på äppel var gott!
Försöker ta och sätta hit mycket bilder men det går långsamt att ladda upp bilderna på bloggen.
Jag och Agostina
Miguel, Eve och Giuli
Eve, jag och Agostina. Jag har höga klackar på den här bilden, riktigt sådär lång är jag inte påriktigt! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oi alla ser så trevliga ut! :)<33

2011-08-23 @ 15:15:50
URL: http://vallo.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahah love sista bilden!!:D:D

2011-08-23 @ 23:48:07
Postat av: Anonym

Vad är du för kromosom-jätte? ....

2011-08-30 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0