31.08.2011

Holaa! Igår for jag inte heller till skolan utan stannade hemma och vilade hela dagen. Däremot så gick jag idag. Det var helt roligt nog att komma tillbaka till skolan och få träffa alla igen. Var nog en av dom roligaste skoldagarna hittils... :D
Efter skolan har jag inte gjort så mycket, skype:ade i nästan 2 1/2 timme med en vän och efter det var jag en snabbis hos frissan och klippte håret. Nu är det kort men åtminstone fräscht. Ikväll nångång 9-tiden ska vi ti en restaurang där det är nåt Rotary-möte. Allt här händer så sent.. :D Nä men vanligtvis går jag och sova 10-11 tiden men här äter man middag först då... Men that's life och jag har det super här så jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0