24.08.2011

Idag var en ganska normal dag. Vi for till skolan på morgonen, första timmen hade vi någå ämne o andra timmen också o sen tredje och fjärde timmarna hade vi matta. Trodde att det skulle gå bra men nej. Här funkar det så att läraren säger vad man ska skriva så när jag inte riktigt förstår vad dom säger när dom talar så snabbt + att om jag kan skriva nåt så fattar jag ändå inget :D. Sista timmen hade vi med min (och allas) lempparilärare, hon e helt sjukt chill och gjorde allt så att jag sku föstå och kunna hänga med på nåt sätt. Sen kom vi hem och safka, vi åt lasagne (naminami). På kvällen ska vi fara nånstans till nån plats och fråga vilka olika sporter man kan hålla på med här.
Idag kom Charline hit, jag hoppas att jag får träffa henne ren idag men annars imorgon. Hon är alltså från Canada. Bloggar mera senare om jag sku komma på nåt intressant att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0