20.08.2011

Hej! Har just varit med mina nya kompisar först i ett café och sen kom vi hit till vårt hus. Alla verkar jätte söta och trevliga. Ikväll (inatt) skall vi då ti disco. Kommer typ att somna där :D. Kanske jag borde ta en liten powernap först. Före disco ska vi gå nånstans och äta hamburgare med Eve, Agostina, Miguel, Fede och Juliana.
Just gick vi igenom "first night questions" med familjen. Det var frågor från Rotary som jag skulle fråga familjen; allt från att vilka vardagssyslor jag skall sköta, om jag får ha kompisar övernatten, vilka mina hemkomsttider är osv. Det var bra att vi gick igenom allt det. Familjen verkar så trevlig! De sa att de vill ge allt de kan erbjuda, att deras hus är litet men hjärtat stort och allt sånt. Härligt!
Nu somnar jag typ så jag får nog ta en tupplur före jag börjar laga mej färdig inför kvällen.
Vi talade om tider osv och så sa jag att om jag i Finland kommer hem klockan 3 på natten så är det sent och så sa de att det nästan är tidigt att fara till discot "då ren". Kommer nog att ta länge att vänja sej med alla tider osv. Inte bara tidsskillnaden utan också deras alla tider...

Kommentarer
Postat av: Sonja

Oj de värkar inte som om du sku sova mycket där :D Vitsi de kiva när du bli så öppet välkommen! när ja fo ti tyskland så hade ingen ju tid åt mig eller sa nånting utan måste själv göra allting! Så du ha de no jätte kiva hoppas ba att de int bli fö mycket att gå på disco :D Ha det roligt <3

2011-08-21 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0