1 week

Hola! Nu är det en vecka kvar tills jag åker iväg. Börjar nog bli ganska spännande. Skulle idag börja fundera lite på vad jag skall packa men det gick inte så bra. Får ta tag i det ordentligt imorgon. Har lite problem med att veta hur mycket  kläder  jag skall ta med så vill därför inte börja packa, haha. De flesta har sagt att jag inte ska packa så mycke utan köpa sen därifrån men jag har en känsla av att det inte finns så mycket butiker i en liten stad med 10 000 invånare... Nå månne det inte löser sej.
Imorgon (alltså på fredag) har jag en liten avskedsfest för mina närmaste (från Mattliden) vänner. Kommer säkert att bli superroligt! Jag kommer att ha superroligt i Argentina osv men det är ju klart att jag ändå kommer att sakna mina vänner massor. Som tur så far 3 av mina superbra kompisar också på utbyte så det är ju roligt för då blir va alla "efter". :D Nu ska jag gå och sova så att jag orkar imorgon, det kommer säkert att bli ganska sent.... Ha det bra, blog u later!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Vad sku du ha gjort utan min packnings hjälp :D saknar dig <3

2011-08-21 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0