Feria del libro

Hej! Resan igår var super. 6tiden träffades vi vid skolan och drog sen iväg mot Bs As. For först till "riksdagshuset" på en guidad tur med världens bögigaste guide haha. Sen till ett planetarium som var så najs. Vi gick in i en sal med typ världens skönaste stolar, och hela taket var en big screen med en massa stjärnor och så berättade de en massa om stjärnor+planeter osv. Somnade och insåg att jag snarkade så vaknade till det haha. Därifrån åkte vi vidare till "Feria del libro" som var typ en bokmässa. Köpte "the hungergames" men på spanska! Sen när vi tröttnade så fick den fina iden att gå omkring och fråga rändom mänskor om de ville ta foto med oss haha.
På kvällen åkte vi till ett shoppingmall och åt på mäkken som här är en sjukt big deal. Gick också lite runt i butiker. Så sku vi åka hem och så gick såklart ett däck sönder.. Så blev där mitt i Bs As och väntade att de bytte däck. Var iofs helt roligt för vi hälsade på alla som körde förbi och jag slängde kyssar till flera. Två busschaufförer öppnade t.o.m. dörrarna haha och andra blev förälskade.
En gång till sen lite senare gick också något sönder så vi måste stanna och fixa det.. Halv tre tiden kom vi äntligen fram till Maipu, alla helt dödströtta.
Idag har jag inte gjort så mycket. På kvällen har jag en fest jag sku villa gå på men jag vet inte om de låter mej gå ut.. Hoppas verkligen. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0