1sta maj

Ojdå, har lite glömt att blogga... Lördagen var super. Var först så otroligt trött så jag tänkte nästan skippa att gå ut men for nog ändå ut. Var bra meno i Macau och blev nästan slagen haha. For sen till Diego och så kom jag hem typ 8tiden. På söndagen hängde jag med Mica och Diego och gick  tidigt och sova.
Igår var jag på middag hos Mati och efter flera timmars övertalande fick vi Mati&Agus (klassens absolut tystaste mänskor som aldrig far ut) att komma med oss till festen. Dock for de efter typ 10 minuter och ingen hade typ ännu kommit... Nå iaf fick vi med dem en stund :D Hade riktigt rolit och var mest bartender hela festen, efter det gick vi med Diego till baren.
Idag har jag varit med Diego hela dagen. Ska nu äta middag och sen sova för imorgon har vi igen skola. Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0