TGIF

Några timmar skola idag vilket var skönt. På eftermiddagen var jag med några kompisar och åt äppelkaka som ens mamma hade gjort. Nam! Sedan gick vi nu omkring lite tills jag mötte upp mina klasskompisar och vi gick och planerade våra "abi"-hupparen. Kommer att bli coola! Blev en stund ännu på plazan och dricka mate till jag kom hem och äta middag. Fisk för andra gången under hela mitt år här, happytimes!
Nu ska jag duscha, kanske ta en powernap och 1-tiden blir jag upphämtad för att gå till Miguel på previa (förfest) och sen går vi till baren.
Imorgon efter lunch åker vi till Tandil som är en stad 150 km härifrån. Har hört att det är en  mycket vacker stad. Min hostmamma sa också att det finns jättefina kläder där så kanske jag har något nytt att sätta på mej imorgon kväll! Bloggar mer imorgon! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0