It's better to be hated for what you are, than loved for what you are not.

Hej! Sorry att jag inte uppdaterat men har haft MASSOR pa gang. Har bytt hus, dansat i karnevalerna, inte varit sa mycket hemma plus att familjen jag nu ar i inte har wifi. Karnevalerna gick super, jag alskade att vara med och dansa. Ska forsoka satta upp bilder har senare nar jag far connectat med min egen dator (har ingen aning nar det ar).
Imorgon blir det packande och sa aker jag ivag pa en tre veckors resa till norra Argentina. Kommer att bli super nice men det negativa ar att nar jag kommer hem ar sommarlovet slut och skolan har borjat.
Har ingen aning om nar nasta uppdatering blir men om jag inte hor av mej pa lange sa ar det nog for att jag har det sa hurja bra och inte hinner blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0