28 februari

Heej! Har gått några dagar sen jag bloggade senast. Förra hotellet hade så dåligt internet så det gick sen inte alls och sen sov vi på bussen. Förra staden jag var i så råkade just då ha karnevalerna. De karnevalerna är en av Argentinas kändaste karnevaler tydligen. Super annorlunda än de jag varit till, och de andra tyckte jag mer om. Men helt skojig upplevelse. Vi gick och festade lite och kom hem fulla med feiksnö, konfetti, mjöl, vin och jag vet inte vad haha. Men det är karneval.
När vi for därifrån så reste vi hela dagen + natten. På natten gick ett fönster sönder i bussen (igen). Vi kunde inte stanna för det sku ha kunna varit att någon söndrade det med flit så att vi skulle stanna och sen råna oss. Så vi stannade sen först efter nån timme, mitt i natten. Så otur. Resten av resan gick som tur bra. Kom till hotellet i "La Rioja" och hade chilldag. Hängde vid poolen och det var typ det.
Idag åkte vi med flera mini bussar till en lagun. Var vackert och fanns flamingon! Synd bara att resan dit var 4 timmar och sen 4 timmar tillbaka. För en tid sen kom vi tillbaka till hotellet och så gick vi nästan direkt till poolen. Nu är jag nyduschad och tar det lugnt. Om en och en halv timme äter vi middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0