29.10.2011

Hej! Idag är det lördag så det blev sovmorgon för min del! Jeee!  Steg sen upp och fixade lite morgonmål medan jag såg på Friends och sysslade lite med allt möjligt. Sen i nåt skede åt vi lunch och efter det satt jag ute och läste en stund. Haha lite längra än jag borde men måste läsa boken till slut jaja. Fick lite mer färg också, jeejee börjar bli brun! Nåjaa, sen gick jag till Giuli och från henne gick vi till Macau(baren/disco) och dekorera inför kvällen. När vi var färdiga där följde hon med mej till min consejera (counselor, no idea vad det är på svenska) för jag måste tala med henne. Blev sen där en stund och dricka mate. Sju-tiden mötte vi upp Agos och Eve och så hängde vi med dem en stund tills de följde mej hem. Har just ätit middag och tänkte sova en/två timmar före jag går till Giuliana och från henne och bilettä. Har på känn att det kommer att bli en super kväll (natt!)! Ha det bra, hörs imorgon! Chau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0