When a man talks nasty to a woman, it's sexual harassment. But when a woman talks nasty to a man..... It is $3,99 a minute

Hej! Blev hämtad tidigare från skolan för att snabbt fara på en liten happening och fick sen komma hem. Just åt vi lunch, det var gott! Min mamma kommenterar varje dag att jag äter lite fast jag äter helt ordentligt. På tal om det så en flicka här som förra året var i Frankrike som utbyteselev gick upp 15 kg under sitt år. Helt sjukt! Nu ska jag gå läsa lite Harry Potter och sen sova en låååång siesta. Siesta är typ nästan det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Sonja

2011-12-01 @ 14:21:59
Postat av: Sonja

Jo alltså alla utbyteselever går alltid upp i kilo ja gick kanske 1 kg men alla va alltid herregud du äter ju inget o allt såndänt o trivs ja int o så men de va nu ba när maten va int så hemskt gourmet

2011-12-01 @ 14:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0