ultimo finde, a romperloooo

Holaaa länge sen! Har spenderat dagarna med vänner och pojkvän. Det är allt jag gör, försöker vara med alla så mycket som möjligt och ta allt ut av de sista dagarna. På onsdagen gjorde Rotary en farvälmiddag och de gav ett jättefint armband till mig. Kom just hem med fulla shoppingkassar, köpte all mat+dricka+yerba som jag tar med till Finland. Kommer att ha så mycket övervikt... Har gett bort massor kläder ren och vet inte vad mera jag ska gö. Men får se sen på flygfältet hur mycket jag har och om de är snälla eller int haha.
Tror att jag tyvärr hoppar av filmen, vi började filma på söndagen och sku fortsätta på torsdagen men det blev inget och så skulle vi filma på lördagen men några kunder inte. Så nu ska vi filma på måndagen men eftersom det är min nästsista dag så spenderar jag hellre den med vänner.
Ikväll blir det utgång! Obviously! Hasta mañanaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

va händer sen när du far me dej o din pojkvän?:(

2012-06-16 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0