16 dias

Är hemkommen från Mar del Plata. Sista kvällen då vi hade galamiddag slutade inte bra för min del. Hade sjukt ont i magen hela eftermiddagen och det blev inte bättre till kvällen. Borde inte alls ha farit på middagen, min kväll slutade spyendes (matförgiftning säkert) och for tidigare tillbaka till hotellet. Synd. Men vi hade iaf superroligt och var härligt att se alla igen.
For igår med Micaela och titta på Diegos fotismatch och sen for jag med Diego hem till honom och titta på Bocas match. Dom vann och jag hade så sjukt ont i benet för att jag av ivrighet slog mej själv hela tiden haha. Senare tittade jag på River som hahaha förlora. Mycket fotboll haha.
Ska nu sova en stund och sen far jag till Diego. På eftermiddagen ska vi baka med tjejerna och om jag får lov av att fara övernatten till Eve så far jag dit på kvällen med Giu och Agos. Sku vara jätteroligt men pga rotary antar jag att det inte är möjligt... Har inte ännu så stor lust att åka hem till Finland men det kommer att bli så skönt att inte mera behöva ha en massa regler och att allt är ett enda stort problem. Att jag kan fara övernatten till kompisar, att jag kan åka till en annan stad ensam, att jag kan göra vad jag vill. Inte hela tiden behöva tänka "kan jag göra detta" "bryter jag några regler nu".

Kommentarer
Postat av: rebe

Posta ! när var det du åker tillbaka till Finland?

2012-06-04 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0