10.04.2012

Gomorron! Igår var jag och fick en t-skjorta lagad åt mej, så coolt. Jag gick dit med ett foto och så började killen som jobbar där pynja o duuna o fixa och det är helt sjukt imponerande vad allt han kan och alla möjliga maskiner och saker som fanns där. Dessutom så gav han den som en gåva till mej, så super snällt! Gick sen ut och gå och sprang också lite, mitt knä gör inte lika ont mera.
Vaknade på morgonen och ville inte alls stiga upp. For till skolan med Eve och när vi kom dit hade ingen från vår klass ännu kommit, just när vi komenterar att det är konstigt att ingen är här så kommer Alejandra (en "lärare") och säger att två första timmarna har vi inte för läraren är borta... Så blev vi "smått" sura och alla klasskompisar vi mötte på vägen likaså. Kom hem och sov 1 o en halv timme och när väckarklockan ringde pånytt så ville jag inte heller stiga upp. Som tur fick jag ett sms "Alexia far inte till skolan, ingen av oss far". Score! Så en riktigt skön dag hittils utan skola och fått sova lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0