Life is like Facebook. People will like your problems and comment, but no one will solve them because everyone else is too busy updating theirs.

Hej! Internetet har inte funkat och jag har varit sjukt busy så har inte kunnat blogga. Familia a jugar är nästa veckas så det är mycket övande och målande på scenografin och att sy våra kläder. Så har alltså inte gjort så mycket annat. Idag var vi efter övningarna hos Miguel och så blev vi hunriga och lagade plättar med dulce de leche. Det blev gott och varenda en plätt blev perfekt, till och med den första. Och inte en enda gick sönder. Go vi! Haha. Ska i nåt skede lägga upp bilder från Buenos Aires men eftersom det tar så sjukt länge så måste jag göra det när jag har tid. Dessutom så tar det extra länge när de är tagna med systemkamera (alltså mycket bättre kvalitet). Nu ska jag vänta på att de andra kommer hem så vi kan äta middag och sen sova. Äntligen fredag imorgon så får jag sova! Helt bra nog att min familj inte vill att jag går ut mer än en gång per veckoslut. Så har man alltid en bra orsak för att stanna hemma och sova ut, det behövs verkligen! Iaf, tills någon kommer hem skall jag läsa lite. Måst ju uppehålla mina svenska kunskaper. Kram!

ps.  Mamma eller pappa, om ni ser det här: Por favor skicka en finsk bok till mej! Det behövs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Orkar du faktiskt läsa på finska? Sovittu :)

2011-10-30 @ 00:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0