morsdag

Hej! Var som sagt igår på födiskalas, helt sjukt fint var allt dekorerat, sån sjuk satsning. Fick i ett skede huvudvärk och det blev bara värre och värre och slutade med att jag grät av smärta. Kom hem halv 10 tiden på kvällen och tog mera värktabletter och sov några timmar. Hade väckarklockan på halv 2 för att 2 tiden sku vi samlas för att sen fara ut. Stängde av alarmet, skrev till mina vänner att jag blir hemma och fortsatte sova. Fick ändå lite lust att fara ut och hade inte mera så ont, tack vare alla värktabletter, så klädde på mig, mejkade mej och for. Hade roligt!
Blev väckt 1tiden för att äta lunch och så sku jag just sova siestan men så for jag till Diego istället. Så ingen siesta, kommer att dö av trötthet i skolan imorgon haha. Var hela eftermiddagen hos Diego och om en stund far vi på en Rotary middag. Hoppas verkligen att vi inte blir så sent för jag vill komma hem och sova.
Ps. Trevlig morsdag alla mammor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0