Everyone has a story untold, never start judging someone like we know them back to front because the truth is, we probably don't.

Hej! Hade kort skoldag idag som tur. Dåligt väder har det varit idag så det är en perfekt dag för att vara inne. Om en stund plockar Eric upp mej och så går vi till Conrado där vi kommer att laga tortas fritas, dricka mate och spela truco. Mer argentinskt än så kan det nog inte bli.
Lite om veckoslutet. På fredagen skulle jag ut men var så trött och det började ösregna så blev hemma och sova istället. Sköönt. Sen på lördagen så for jag med min familj till Dolores (en stad här nära) där deras son bor och fira hans födis. Tolv tiden kom vi tillbaka och så duschade jag och for till Eve och så fixade vi oss där. Previan gjorde vi hos Estefi och så for vi till Macau. En massa folk var där så det var rikit skoj! På söndagen så vaknade jag semi tidigt, åt lunch och så måste vi med Rotary göra en presentation över våra land i ett ålderdomshem. Hade inte alls lust men det gick snabbt så det var inte så farligt haha. Sen var jag med guysen på plazan tills jag gick hem och såg på fotbollsmatchen där Boca spelade. Måste få tag på en spelskjorta så snabbt som möjligt! Gotta goo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0