7 februari

Hola! Hade nog roligt igår men var super trött så var inte så super energisk. Kom hem 4 tiden. Blev väckt lite före 12, åt lunch och gick till banken. Sen till poolen med Giu och spenderade dagen där. Just när jag hade torkat färdigt och börjat klä på mej (som tur hade jag inte ännu satt mina shorts på!!) så blev jag islängd med min tskjorta på. Toppentoppen. Nåjoo värre saker sku ju kunna hända.
När jag kom hem satt jag ute en stund med musik och såg på himlen som blinkade. Liksom blixtrade men det var sådär inte enskilda blixtrar utan bara en massa blinkningar. Mysigt!
Om en stund kommer Giu och plockar upp mej och så går vi till plazan och äter middag och titta på Ladis och Rafa som uppträder. Vågar idag ta kameran med så jag lovar att sätta upp bilder senare. Så tråkigt med en massa text hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0