When you have a hard decision to make, flip a coin. Why? Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for.

Holaa! Idag hade jag skola som normalt men två timmar gick till att se på film. Herregud så bra film, tur att den var på engelska så jag fattade. Helt sjukt "rörande" eller sådär att man verkligen började fundera på saker och ting. Ganska hemsk nog. Men på ett bra sätt.
Efter skolan hem och äta och sen for vi och äta glass. Nam säger jag bara. Tacka gud för att glassen här också är ganska billig. I like. Efter det gick vi till Mati och så mötte jag upp Cande, Charline och Lucia. Med dem gick vi till Monicas hus (hon är en lärare i skolan) för hon fyllde år så vi gick dit och grattade henne och åt lite tårta och smörgåsar. Därifrån gick vi via Candes hus till mej för att byta kläder och sen gick vi och promenera och göra muskler. Vi är varandras personliga tränare från måndagar till fredagar. Nu ska jag se ett avsnitt någå och sen ska vi igen till Monicas hus (nu med "familjen") och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0