Min namnsdag idag

Hej! Nu är jag hemma igen. "Resan" till Buenos Aires var toppen. Diggar staden. På söndagen var vi i ett shoppingcenter först och köpte lite nödvändigheter och så åt vi också lunch där (mäkkimat!!haha). Efter det for vi via hotellet till hamnen för att gå lite runt. Var vackert och inte heller så kallt, tog massa bilder. Sen for vi till hotellet för att fixa oss och så for vi till Hard Rock Cafe och äta middag. Åt fajitas och det var sjukt gott! Länge sen jag åt såna sist. Aja, vi gick lite omkring ännu före vi åkte till hotellet och sova.
Idag vaknade vi ganska tidigt och for till Buenos Aires "white house". Det är ljusrött så det heter Casa Rosada. Vet inte helt hu länge guidade turen tog men nog var vi där en tid. Iaf så åkte vi efter det till La Boca. Coolt men ganska turistigt var det. Där åt vi även lunch och på restaurangen var det live tango show och så fick mänskor från publiken också dansa. La finlandesa var bäst. Haha nånää men bäst applåder fick jag nog ;) Kanske för jag var så exotisk haha. Efter det började vi röra oss hemåt. Nu är jag sjukt trött och hoppas att vi äter middag snart så jag sen kan gå och sova, kommer att vara död i skolan imorgon. Gonatt!
Ps. Grattis mofa på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Kiva att höra! Låter toppen. Vill veta ännu mera så vi måst skypea snart :)

2011-10-11 @ 15:15:52
Postat av: vallo

Du måst setta bilder in!! e super exited att se bilder på de du ha sett! :) pusshadebralillagriis<33

2011-10-13 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0