första oktober

Herrejävlar så fort tiden går! Kan inte fatta att det ren är oktober. Iaf, har inte gjort så mycket idag. Vaknade ren nångång 9 och kunde int sova men såg sen lite på friends och så förrän jag steg upp. The best part kommer nu: Jag åt havregrynsgröt till morgonmål! HUR awesome är inte det?! Skitcoolt tycker jag iaf.
Strålande solsken är det idag och jag gick där i nåt skede ut för att läsa och sen tog jag en liten powernap också. Kiva ylläri när jag kom in och såg ut såhär:
Till och med tydligare i verkligheten... Så nu blir det att skaffa solkräm och få bort dom här fula ränderna. Tydligen ganska så stark sol här... Och det är bara början på våren. Men inte klagar jag inte! Nu ska jag fa och se om jag sku få skaffat en massagetid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0