estoy muy feliz

Hej! Igårkvällen var något helt super. Alltså vet inte när jag senast varit på så bra humör. Vet inte vad som hände men alltså jag kunde inte sluta vara glad. Helt sjukt coolt. Och dessutom så sov jag så sjukt gott också fast jag inte hann sova mer än 5 timmar. Sov med en mega nalle som är lika stor som jag ungefär. Den är till familia a jugar och vi lånade den av en flicka och jag håller den hos oss tills familia a jugar och inatt sov jag i dens famn och det var så mysigt och mjukt och skönt.
Idag är det morsdag här och vi var och äta på en restaurang. Sjukt god mat och jag åt helt för mycket. Nu väntar jag på att mina kompisar slutar fira sina mammor och gör nåt med mej istället haha.
Några bilder från igår:
Går sjukt trögt att ladda upp bilder så det blev nu tyvärr inte mera än såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0